Over ons

E2 Office is meer dan een kantoorleverancier. Niet alleen de producten, maar ook onze manier van werken bepaald in hoge mate de kwaliteit. Wij geloven in een goede communicatie en richten ons op de wensen van onze relaties. Daarnaast hebben wij meer dan 20 jaar ervaring in de branche en begrijpen dan ook waar het voor u om draait. Uiteindelijk resulteert dit in een duurzame relatie.  


Onze Visie:

Wij geloven in het meer doen dan alleen producten leveren. Het begint met het nakomen van wat je afspreekt. Voor ons is het prioriteit dat een klant meer dan enthousiast is met E2 office als partner voor de juiste kantooroplossingen. Er zijn vele vragen die u beantwoord wilt hebben. Uiteraard is prijs belangrijk, maar wat kunt u verwachten voor een investering? Wij maken dat inzichtelijk voor u, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Of het nu gaat om kantoorapparatuur, het inrichten van uw kantoor of het leveren van kantoorartikelen, u kunt van ons verwachten dat we klantgericht denken. Wij investeren in onze klanten. En als we dat goed doen, gunt u ons het werk.


Bent u op zoek naar de juiste kantoorinrichter?

E2 Office is in staat u met elk budget te adviseren voor de juiste inrichting van uw bedrijf. Naast het leveren van de kantoormeubelen denken wij mee over de gevolgen van een nieuwe inrichting. Wat zijn uw belangen bij een nieuwe inrichting? Wilt u kosten besparen door innovatiever in te richten? Of moet u uitbreiden, maar heeft u eigenlijk geen ruimte meer voor uitbreiding? Wij helpen u de juiste keuzes te maken en u zult zien dat we meedenken met een inrichting om uw bedrijfsprocessen nog efficiënter te maken. Het is een feest om samen met u keuzes te maken voor een uitstraling die past bij uw organisatie. Wij kennen de mogelijkheden en kunnen u verrassen met inventieve oplossingen.


Welke multifunctional (kopieermachine) past het best bij uw organisatie?

Er zijn zoveel merken en modellen. Waarom kan het ene apparaat net zoveel als de ander volgens de specificatie, maar zitten er enorme prijsverschillen tussen de modellen? Hoe weet ik dat ik het juiste product aanschaf? E2 Office helpt u door de wereld van kopiëren, printen en scannen. Er is zoveel mogelijk! Wij filteren voor u op basis van uw wensen, zodat uw keuze eenvoudiger wordt.


Kan ik mijn kantoorartikelen eenvoudig bestellen?

Bestellen van kantoorartikelen moet eenvoudig en voordelig zijn. Het assortiment wordt steeds breder en is makkelijk online te bestellen. Vandaag bestellen en morgen in huis. Dit logistieke proces wordt door onze inkooporganisatie Quantore verzorgt. Quantore heeft jaren ervaring in het logistieke traject en houdt meer dan 20.000 producten op voorraad. Wij faciliteren de levering van kantoorartikelen via onze webshop. Voor grotere organisaties zijn er vele mogelijkheden om het administratieve en logistieke proces eenvoudiger te maken.

Wij van E2 Office helpen u graag.




Erik van der Veen               &               Erik van Baars










 


















 

>